-Tavaran osto ja tuotehallinta
-Verkkokaupan tuotteiden varastointi
-Asiakaspalautukset
-Tilauksen toimitukseen

C) Tekniset tiedot ja saatavuus ja hinta ovat kaiken a ja o
D) Kännykkään tekstiviesti,sähköpostilla tai postilaatikkoon
E) Noutopisteen aukioloaika ja sijainti sekä toimituksen hinta

G) Nouto, kotiinkuljetus, kirje, kansainväliset toimitukset. Nouto Smartpostista on parasta.
H) Smartpost on postiluukku minkä käyt avaamassa koodilla. Sinne on toimitettu tilaamasi tuote aikaisemmin, ja saat siitä tekstiviestin sekä koodin. Se on todella kätevä koska ne on yleensä sijoitettu erinomaisiin paikkoihin, ja en ole ikinä nähnyt sellaisen ''ruuhkautuvan''.
I) Kohdemaa, palvelutaso, vaaralliset aineet sekä tuotteen koko/muoto eli fyysiset mitat.
J) Kotimaiset 5.8 vrk ja ulkomaiset 8.2 vrk
K) Myyjä maksaa palautuksen postikulut sekä 14 päivän palautusoikeus
L) Keskimääräisesti 0,3-11% palautetaan. Ne jotka myyvät vaatteita on keskimääräisesti korkeampi palautusmäärät.
M)
- Jos se on pilaantuvaa esim ruoka.
- Kuluttaja on avannut sinetöitynä toimitetun ääni- tai kuvatallenteen taikka tietokoneohjelman
- Jos tavara on muunneltu tai valmistettu kuluttajan toivomusten mukaisesti niin ettei sitä voi myydä edelleen ilman huomattavaa tappiota/tai ettei sitä voi myydä ollenkaan.
N) Keskeisimmät muutokset:
- 14+14 päivää aikaa palauttaa tuote. Ekat 14 päivää on harkinta-aikaa ja toiset on palautukseen.
- Kuluttaja maksaa palautuskulut ellei toisin ole sovittu
- Peruuttamisoikeus laajenee. (kuluttaja maksaa verkkokauppiaalle arvonaleneman)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti