extranet = verkkokauppa johon tarvitset käyttäjän ( maahantuoja antaa tunnukset jälleenmyyjälle)
mikro-, pk- & suuryritys
Viivyttely ei kannata uusien (sähköisten) mahdollisuuksien hyödyntämisessä. (kilpailuetu)
Tehtävä
Asiakaspalvelu
Esimerkiksi kattavat ohjelmat asiakaspalveluun jos jokin yritys/asiakas pyytää apua (esim. Teamviewer). Hyvin koulutettu henkilökunta, ja riittävästi väkeä.
Henkilöstöhallinto
Henkilökunnalle olisi hyvä olla erillinen puoli nettisivuilla tai oma nettisivu, mistä näkee työajat, sovitut tapahtumiset jne. (intranet)
Logistiikkapalvelut
Ulkoistettu palvelu, joka on tarpeeksi kattava suhteutettuna tavaran tuloon/menoon
Yrityksen keskenäinen vuorovaikutus
Netissä toimii järjestelmä minkä saisi tietokoneelle, puhelimelle ja tableteille, jonka välityksillä yritysten olisi helppo pitää yhteyttä.
Projektiyhteistoiminta
Nettisivu missä pystyisi seuraamaan projektia, ottamaan kantaa, äänestää (mielipiteet)
Oli vähän vaikeita kysymyksiä, mutta maanantai-aamukin oli syynä keskittymisen määrään...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti